Wykonana przez nas modernizacja wagonu – przy zachowaniu dotychczasowych funkcji – znacznie poprawiła estetykę jego wnętrza i podniosła komfort spożywania posiłków w trakcie podróży.

Charakterystyka
Przestrzeń restauracyjna
- Nowa kolorystyka i wystrój wnętrza.
- Całkowita ilość miejsc siedzących: 38.
- Ilość stolików konsumpcyjnych: 6 – czteroosobowych, 7 – dwuosobowych.
- Nowoczesne, estetyczne i funkcjonalne wnętrze wykonane w technice segmentów panelowych.
- Przestrzeń restauracyjna wyposażona w ergonomiczne fotele z siedzeniami odchylnymi.
- Halogenowe oświetlenie sufitowe, kinkiety na ścianach bocznych oraz dodatkowe oświetlenie na stolach konsumpcyjnych.
- Wagon wyposażony w okna z roletami dziennymi i nocnymi, podłoga wagonu wyłożona wykładziną trudnościeralną.
Przestrzeń kuchenna
- Przedział przeznaczony jest do przygotowywania posiłków przez obsługę wagonu.
- Estetyczne i funkcjonalne wnętrze w nowym rozplanowaniu.
- Wyodrębniono przedział kuchenny i przedział zmywalni naczyń stołowych.
- Zabudowano dwupoziomową ladę bufetową.
- W kuchni wykonano zabudowę meblową ze stali nierdzewnej i w pełni wyposażoną w wysokiej jakości sprzęt AGD (elektryczne płyty grzejne, urządzenia chłodnicze, kuchnia mikrofalowa, warniki – komorowe piece parowe).
- Zmywalnia naczyń stołowych z młynkiem odpadów zmywarką i hermetycznymi zbiornikami ściekowymi.
Przedział socjalny
- Przedział wyłącznie dla obsługi wagonu wyposażony w miejsca do wypoczynku.
Przedział sanitarny
- Przedział przeznaczony wyłącznie dla obsługi wagonu.
- Estetyczne, modułowe wyłożenie wnętrza.
- Toaleta w systemie hermetycznym zamkniętym.
- Podłoga wykonana w wersji antypoślizgowej.
- Instalacja wodna wagonu wyposażona została w system zabezpieczający przed zamarzaniem.
- Zabudowana instalacja umożliwia wykorzystanie przedziału sanitarnego jako kabiny natryskowej.
Cechy użytkowe
- Wagon przeznaczony do ruchu krajowego i międzynarodowego.
- Możliwość podróżowania z prędkością 160 km/h.
- Zabudowano klimatyzację wnętrza wagonu.
- Układ zasilania wagonu wyposażony w wielonapięciową przetwornicę statyczną.
- Wagon wyposażony w drzwi boczne wejściowe odskokowo-przesuwne oraz drzwi czołowe z elektropneumatycznym układem sterowania zapewniający wysoki stopień niezawodności ich działania.
- W wagonie zabudowano osłony boczne służące ochronie urządzeń zamontowanych na podwoziu wagonu oraz zwiększające jego estetykę.