Wykonana przez nas modernizacja wagonu – przy zachowaniu dotychczasowych funkcji – znacznie poprawiła estetykę jego wnętrza i podniosła komfort spożywania posiłków w trakcie podróży.
Przestrzeń restauracyjna:
nowa kolorystyka i wystrój wnętrza,
całkowita ilość miejsc siedzących: 38,
ilość stolików konsumpcyjnych: 6 – czteroosobowych, 7 – dwuosobowych,
nowoczesne, estetyczne i funkcjonalne wnętrze wykonane w technice segmentów panelowych,
przestrzeń restauracyjna wyposażona w ergonomiczne fotele z siedzeniami odchylnymi,
halogenowe oświetlenie sufitowe, kinkiety na ścianach bocznych oraz dodatkowe oświetlenie na stołach konsumpcyjnych,
wagon wyposażony w okna z roletami dziennymi i nocnymi,
podłoga wagonu wyłożona wykładziną trudnościeralną.
Przestrzeń kuchenna:
przedział przeznaczony jest do przygotowywania posiłków przez obsługę wagonu,
estetyczne i funkcjonalne wnętrze w nowym rozplanowaniu,
wyodrębniono przedział kuchenny i przedział zmywalni naczyń stołowych,
zabudowano dwupoziomową ladę bufetową,
w kuchni wykonano zabudowę meblową ze stali nierdzewnej i w pełni wyposażoną w wysokiej jakości sprzęt AGD (elektryczne płyty grzejne, urządzenia chłodnicze, kuchnia mikrofalowa, warniki – komorowe piece parowe),
zmywalnia naczyń stołowych z młynkiem odpadów zmywarką i hermetycznymi zbiornikami ściekowymi.
Przedział socjalny:
przedział wyłącznie dla obsługi wagonu wyposażony w miejsca do wypoczynku
Przedział sanitarny:
przedział przeznaczony wyłącznie dla obsługi wagonu,
estetyczne, modułowe wyłożenie wnętrza,
toaleta w systemie hermetycznym zamkniętym,
podłoga wykonana w wersji antypoślizgowej,
instalacja wodna wagonu wyposażona została w system zabezpieczający przed zamarzaniem,
zabudowana instalacja umożliwia wykorzystanie przedziału sanitarnego jako kabiny natryskowej.
Cechy użytkowe:
wagon przeznaczony do ruchu krajowego i międzynarodowego,
możliwość podróżowania z prędkością 160 km/h,
zabudowano klimatyzację wnętrza wagonu,
układ zasilania wagonu wyposażony w wielonapięciową przetwornicę statyczną,
wagon wyposażony w drzwi boczne wejściowe odskokowo-przesuwne oraz drzwi czołowe z elektropneumatycznym układem sterowania zapewniający wysoki stopień niezawodności ich działania,
w wagonie zabudowano osłony boczne służące ochronie urządzeń zamontowanych na podwoziu wagonu oraz zwiększające jego estetykę.